4/5/14

DIY: Πίνακας για κοσμήματα

Ήρθε ο καιρός να αξιοποιήσω το κάτω μέρος του τραπεζιού που έντυσα με ύφασμα και μπήκε στην κρεβατοκάμαρα (εδώ). Αποφάσισα να το κάνω πίνακα για κοσμήματα. Η ιδέα μου ήρθε μετά από τα λόγια της Μαριάννας, που μου είπε να το κάνω ασορτί πάνελ. Ασορτί δεν το έκανα διότι λόγω των μοτίβων που υπήρχαν στο ύφασμα, δεν θα μπορούσα να διακρίνω ξεκάθαρα τα κοσμήματα. 
Χρησιμοποίησα: Μαύρο ύφασμα
Δύο κομμάτια φελιζόλ που είχα κρατήσει από κάποια συσκευασία
Χαρτοταινία και ταινία διπλής όψης
Συρραπτικό για έπιπλα 




Έβαλα την χαρτοταινία περιμετρικά, από πάνω την ταινία διπλής όψης (για να μπορώ, αν θελήσω στο μέλλον, να αφαιρέσω την ταινία διπλής όψης)


και κόλλησα πάνω τα δύο κομμάτια φελιζόλ (τα οποία ταίριαξαν και γάντι!)


Έβαλα το ύφασμα και το στερέωσα με το συρραπτικό.

Το δοκίμασα αμέσως βάζοντας κάποια κοσμήματα πάνω. Η επιφάνεια τρυπιέται πολύ εύκολα και ο πίνακας είναι πάρα πολύ σταθερός (είναι και αρκετά βαρύς...)

Δεν μου άρεσε όμως ιδιαίτερα που ήταν όλο μαύρο και θέλησα να το "σπάσω" με την προσθήκη ενός ωραίου μονογράμματος που είχα φτιάξει παλαιότερα εδώ και είχα κάνει σιδερότυπο.

Βέβαια ανησύχησα για μια στιγμή μήπως λιώσει το φελιζόλ από κάτω, αλλά τι να πω...ζω ριψοκίνδυνα!!


Κι έτσι βγήκε αυτή η μούντζα!!!
Πω, πω, πω χάλι μαύρο και το φελιζόλ από κάτω έχει κάνει βαθούλωμα...


Δεν το έβαλα όμως κάτω!
Κάποια στιγμή θυμήθηκα πως είχα μερικά σεμεδάκια - ρετάλια που κουβάλησα το Πάσχα από τη Κω (για δες λοιπόν που τίποτα δεν πάει χαμένο!). Βρήκα ένα που ταίριαζε σε μέγεθος και κάλυψα την μούντζα...

Το αποτέλεσμα το βλέπετε παρακάτω (μαζί με τη σκιά μου!). Το καλό είναι ότι μπορώ να κρεμάω κοσμήματα και πάνω στο σεμεδάκι. Ούτε γάτα, ούτε ζημιά λοιπόν!


Να έχετε όλοι μια υπέροχη Κυριακή και σας ευχαριστώ πολύ που με διαβάσατε!!!

9 σχόλια:

  1. Αλεξάνδρα μου,έγινε τέλειο!Φοβερή ιδέα!!!Καί τί όμορφα πού τό στόλισες μέ τήν πλεκτή δαντέλα!!!Μπράβο σου!Καλή εβδομάδα!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ!!! Καλή εβδομάδα και σε σένα!!!

      Διαγραφή
  2. Ε ναι! Το σεμεδάκι στην γωνία και το φώτισε και του έδωσε και μια πιο γυναικεία άποψη! Τίποτα δεν πάει χαμένο Αλεξάνδρα όπως λέει και η Σοφία από το ομότιτλο blog. Καλή εβδομάδα κι από εδώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ότι το φώτισε, το φώτισε. Σκέτο μαύρο δεν θα μπορούσα να το αφήσω. Δεν είμαι όμως και 100% ευχαριστημένη. Θα έχω τα μάτια μου ανοιχτά μήπως βρω μία καλύτερη λύση... Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  3. Πολύ καλά κάνεις και ζεις ριψοκίνδυνα γιατί διαφορετικά δεν θα είχες τόσο όμορφα αποτελέσματα! Καλώς σε βρήκα και σε ευχαριστώ για την επίσκεψη στο Άσυλο. Καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Δήμητρα!!! Ελπίζω να τα λέμε συχνά εδώ και στο Άσυλο!!! Καλημέρα!

      Διαγραφή
  4. Ωραιότατο κι επίσης μια υπέροχη λύση!!!!!
    Καλή συνέχεια, κορίτσι μου!!!!
    Καλή σου μέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σ΄ευχαριστώ πολύ Κυριακή!!! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΑνώνυμοςΜαΐου 13, 2014

    Όμορφο και ξεχωριστό με την προσθήκη του σεμέν! Έχω φτιάξει κι εγώ για το δωμάτιο της κόρης μου και το χρησιμοποιεί σαν πίνακα ανακοινώσεων. Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...