15/6/15

My name is Flamingo, James Flamingo!!!

Ακρυλικά σε καμβά 50x100cm


Γειά σας!!! Καιρό έχω να κάνω ανάρτηση ε;;
Δεν θα δικαιολογηθώ, θα πω την αλήθεια: απλά βαριόμουν...χαχαχα

Στο θέμα μας γρήγορα - γρήγορα, τώρα που πήρα φόρα...:
Τα φλαμίνγκο όλοι τα ξέρουμε και ορισμένοι ίσως τα έχουμε δει και από κοντά, αφού πολλά από αυτά επισκέπτονται τη χώρα μας τον χειμώνα!

Τα James φλαμίνγκο όμως τα ξέρετε;;;
Όχι ε; 
Πάλι αδιάβαστους σας έπιασα!!! (είπε το εξυπνοπούλι!....)
Λοιπόν, αυτά τα υπέροχα πτηνά ζουν στην νότια Αμερική και συγκεκριμένα στο Περού, στην Χιλή, στη Βολιβία και στην Αργεντινή!
Ανήκουν στην οικογένεια των Φλαμίνγκο των Άνδεων
αλλά διαφοροποιούνται σε μερικά χαρακτηριστικά. Π.χ. είναι μικρότερα σε μέγεθος κι έχουν μικρότερο ράμφος.

Όλοι νόμιζαν πως είναι ένα εξαφανισμένο είδος, μέχρι που το 1956 ανακαλύφθηκε μία αποικία τους. Πήραν το όνομα τους από τον Henry Berkeley James
που ανακάλυψε αυτό το είδος το 1880-φεύγα....

Ζουν σε λίμνες με αλμυρό νερό σε μεγάλα υψόμετρα, πάνω από 3.500 πόδια
...μαζί με τις αρκούδες (αυτό το λέω εγώ χαχαχα)

Ο πίνακας μου απεικονίζει αυτά τα Φλαμίνγκο κατά τη διάρκεια του τελετουργικού ζευγαρώματος!
(είμαι και...ηδονοβλεψίας λοιπόν! χαχαχαχα)
Είχα δει πριν από καιρό την κάτωθι  φωτογραφία και με είχε μαγέψει!

Pedros Szekely - http://www.flickr.com/photos/pedrosz/1955192221/
Βρήκα κι ένα βιντεάκι από αυτό το τελετουργικό και το ονόμασα "ο χορός της αποπλάνησης"...


Στο βιντεάκι μου αρέσει που στο τέλος υπάρχει κλασικά ο ένας και τελευταίος από όλη την ομάδα, που περπατά λιγουλάκι πιο αργά και βαριεστημένα!

Κάτι πολύ ενδιαφέρον που βρήκα για τα Φλαμίνγκο γενικώς είναι ότι δεν γεννιούνται ροζ αλλά λευκά ή γκριζωπά!
Πως γίνονται ροζ; Ιδού η εξήγηση:
"Το ροζ των φλαμίνγκο δημιουργείται από τα καροτενοειδή - οργανικές χρωστικές ουσίες που υπάρχουν στα φύκια και τα μικροσκοπικά οστρακόδερμα που τα φλαμίνγκο τρώνε στο νερό. Αντί όμως να πάνε κατευθείαν στο στομάχι τους, οι χρωστικές ουσίες εισέρχονται στην κυκλοφορία του αίματος και απορροφώνται καθώς σχηματίζονται τα φτερά τους. Έτσι το πόσο ροζ είναι ένα φλαμίνγκο εξαρτάται από το τι τρώει"
πηγή

Αχ, τώρα με γαργαλάει η παλάμη μου να σας ρωτήσω:
Εσείς έχετε δει Φλαμίνγκο;;;
Αν ναι, προσπαθήσατε  μήπως να τα πλησιάζετε παριστάνοντας ότι είστε ένα Φλαμίνγκο;;
Κι αν ναι, πέτυχε;;; ή απλά σας κοιτούσαν με ύφος που μαρτυρά την σκέψη τους: "καλά, αυτό το βούρλο νομίζει τώρα ότι παριστάνει το Φλαμίνγκο;; Για πόσο χαζούς μας πέρασε;;"


Φιλάκια πολλά και μια υπέροχη εβδομαδούλα!!!

34 σχόλια:

  1. Aπλά υπέροχο!
    Την έχω εκτυπώσει τη συγκεκριμένη φωτό για δική μου χρήση ,αλλά πιστεύω ότι ο καμβάς θα είναι καταπληκτικός.Μπράβο,Αλεξάνδρα!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο φωτισμός και η λήψη της φωτογραφίας είναι αριστουργηματικά!! Τραβάει το βλέμμα σαν μαγνήτης!! Δεν μπόρεσα να αντισταθώ, ήθελα να φυλακίσω ετούτη την εικόνα στον καμβά με τα χέρια μου γιατί με αυτόν τον τρόπο νιώθω πως γίνομαι κομμάτι αυτού του τοπίου και το τοπίο γίνεται κομμάτι του εαυτού μου...!! :))
      Ευχαριστώ πολύ Αλέκα για τα καλά σου λόγια!! Να έχεις μία όμορφη ημέρα!!!

      Διαγραφή
  2. καταρχην να πω οτι αυτες σου οι αναρτησεις μου αρεσουν παρα πολυ! και τα φλαμικγο τα λατρευω αν και δεν τα εχω δει ποτε απο κοντα! δυστυχως...

    ο πινακας σου ειναι υπεροχος!

    αλλα εχω μια απορια βρε φιλεναδα...πως δηλ θα προσεγγιζες ενα φλαμιγκο κανοντας οτι εισαι φλαμιγκο? θα κρατουσες ροζ φτερα????

    φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για κάποιον που είναι ψηλόλιγνος σαν εμένα (χαχαχαχαχα) δεν είναι πρόβλημα αυτό!!!!!
      Απλά κρατάς το ένα πόδι πάνω και κοιτάζεις γύρω σου αδιάφορα. Μετά από λίγο κάνεις ένα βήμα μπρος αλλάζοντας και πόδι...Το πρόβλημα είναι ότι ακριβώς το ίδιο κάνουν και τα Φλαμίνγκο, οπότε η απόσταση παραμένει πάντα η ίδια...:)))
      Σ΄ευχαριστώ Ζήνα!!! Καλημερούδια πολλά!!!

      Διαγραφή
  3. Ναι, έχουμε συναντηθεί από κοντά στο Αττικό πάρκο, πριν χρόνια βέβαια, γιατί από τότε που έφτιαξαν το δελφινάριο δεν ξαναπήγαμε, με τόσα που διαβάζουμε για τα άμοιρα δελφίνια.
    Είναι αλήθεια πανέμορφα πουλιά και έτσι είναι φυσικό που ήρθε η έμπνευση για έναν υπέροχο πίνακα!
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ Νίκη!!
      Δεν έχω πάει ποτέ στο Αττικό και ούτε ξέρω αν θα πάω και ποτέ. Είχα επισκεφτεί πριν από πολλά χρόνια το ζ. πάρκο της Νυρεμβέργης και το μόνο που θυμάμαι ήταν ζωάκια να πλήττουν. Κυρίως τα μεγάλα θηλαστικά. Τα περισσότερα ήταν ή ακίνητα με γυρισμένη την πλάτη στο κοινό ή κοιμόντουσαν...Μακάρι κάποτε να απαγορευτούν όπως έγινε και με τα τσίρκο...

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφος ο πίνακάς σου !!!! Τα φλαμίνγκος είναι πολύ όμορφα και τα αποτύπωσες τέλεια στον καμβά !!!
    Δυστυχώς δεν έχω δει από κοντά ... θα το ήθελα πολύ !!!!!
    Καλή σου εβδομάδα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ Ράνια!!
      Εγώ είμαι τυχερή στο θέμα αυτό μιας και το πατρικό μου είναι πολύ κοντά σε υγροβιότοπο όπου ξεχειμωνιάζουν εκτός των άλλων και Φλαμίνγκος!! Έτσι έχει τύχει να τα δω κι από σχετικά κοντά πολλές φορές!! Να τα πλησιάσω δεν τα κατάφερα ποτέ...:)

      Διαγραφή
  5. Υπέροχα τα φλαμίνγκο σου!!! Δεν θυμάμαι να έχω δει φλαμίνγκο από κοντά και σίγουρα δεν έχω κάνει το φλαμίνγκο χα, χα!!!! Καλή εβδομάδα κοπελιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω καταβάλει παλαιότερα φιλότιμες μεν, αποτυχημένες δε, προσπάθειες να κάνω το μεταλλαγμένο Φλαμίνγκο. Παιδική αφέλεια θα το πω, αλλά δεν πειράζει τώρα το θυμάμαι και χαμογελώ!!!
      Σ΄ευχαριστώ Χριστίνα, καλό υπόλοιπο εβδομάδας!!!!

      Διαγραφή
  6. Στ΄αλήθεια καλή μου φίλη αυτό το πτηνό είναι μια σκέτη ζωγραφιά. Πολύ περισσότερο όταν τα βλέπεις σε ομάδα να βαδίζουν όλα μαζί.
    Υπέροχη και ενημερωτική η ανάρτησή σου.
    Νάσαι πάντα καλά.
    Καλή σου εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ Ντένη!!!
      Όντως είναι πολύ απολαυστικά να τα βλέπει κανείς να βαδίζουν όλα μαζί!!
      Να είσαι κι εσύ καλά!!!

      Διαγραφή
  7. Εχω δει φλαμίνγκο όμως όχι από πολύ κοντά.. ούτε βέβαια προσπάθησα να τους το παίξω για να μην υπάρξουν συγκρίσεις!! :p Εγώ δεν κατάλαβα πως ζευγαρώνουν... όλα μαζί?? χαχαχαχαχα Με την απορία θα μείνω!! Τα κεφάλια τους γιατί τα κουνάνε δεξιά και αριστερά?? Τι βίτσιο είναι αυτό?? Ενα που είναι μόνο του σε κάποια φάση στο βίντεο, υποθέτω πως είναι αυτό που είχε πονοκέφαλο!! χαχαχαχαχαχα
    Ο πινακας σου πολύ ωραίος και με εντυπωσίασε που κατάφερες και έκανες το ράμφος ίδιο μέγεθος σε όλα!!
    Καλή εβδομάδα!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πως ζευγαρώνουν το έχω κι εγώ απορία. Υποθέτω ότι αυτά που "χορεύουν" είναι τα αρσενικά μιας και συνήθως αυτά κάνουν "κολπάκια" για να προσελκύσουν τα θηλυκά. Με προβληματίζει βέβαια που δεν ανταγωνίζεται ο ένας τον άλλον αλλά δουλεύουν ομαδικά;! Μήπως λοιπόν είναι τα θηλυκά;;; Γιαυτό και το ένα έχει όπως λες πονοκέφαλο;;;; χαχαχα
      Όσο για το ομοιόμορφο μέγεθος, αυτό επιτεύχθει διότι όλα τα φλαμινγκο βασίστηκαν στο μέγεθος του πρώτου που ζωγράφισα!!!
      Σ΄ευχαριστώ πολύ κι καλό Σαββατοκύριακο!!!!

      Διαγραφή
  8. Αλεξάνδρα με πέθανες, με τέλειωσες!!!! Έχω βάλει στο μάτι μια ταπετσαρία με φλαμίνγκος για μια ανανέωση που θα κάνω σ ενα δωμάτιο στο σπίτι και τώρα εσύ ζωγραφίζεις φλαμίνγκος! Πότε θα πιούμε καφέ πάλι;;;;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή η ταπετσαρία όπως την φαντάζομαι τώρα θα πρέπει να είναι το κάτι άλλο Χριστίνα!!!
      Να την πάρει, να την πάρεις και να μας την δείξεις φυσικά!!
      Καφεδάκι ελπίζω να πιούμε σύντομα!! Μερικές ώρες ελεύθερες χρειάζονται μόνο και που καταντήσαμε να τις ψάχνουμε με έναν φακό στο χέρι...
      Σ΄ευχαριστώ πολύ Χριστίνα μου κι ελπίζω να τα πούμε σύντομα κι από κοντά!! Φιλάκια πολλά!!
      (Βουρ για την ταπετσαρία ε;)

      Διαγραφή
  9. Χαχαχαχαχαχαχαχαχα δεν παίζεσαι με τις ερωτήσεις σου Αλεξάνδρα. Όσο για τα συγκεκριμένα πτηνά, πραγματική απόδειξη πως η φύση συνδυάζει άριστα το χιούμορ που διαθέτει με την κομψότητα. Τέλειος ο πίνακας, αντάξιος της φυσικής ομορφιάς τους! Την καλημέρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι ερωτήσεις μου σας προκαλούν τον γέλωτα;;;
      Άδικο δεν έχετε...!!! χαχαχα
      Σ΄ευχαριστώ πολύ Δήμητρα! Να έχεις ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο!!

      Διαγραφή
  10. Πάρα πολύ όμορφο έργο με τέλεια η απόδοση χρωμάτων, μπράβο Αλεξάντρα και καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ Στέλιο!!
      Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις!!

      Διαγραφή
  11. Πολύ ωραία τα ζωγράφισες Αλέκα μου τα όμορφα φλαμινγκος ,να κάνεις και έναν πίνακα με δυό που να φιλιούνται θα είναι πολύ ωραία ,καλη συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι πριν ξεκινήσω αυτόν τον πίνακα είχα αρχίσει να φτιάχνω το πορτρέτο ενός Φλαμίνγκο. Το σταμάτησα όμως, δεν ξέρω γιατί...
      και η ιδέα με τα δύο Φλαμίνγκο είναι πολύ ωραία! ή να φιλιούνται ή να σχηματίζουν με τον λαιμό τους μία καρδιά!..
      Σ΄ευχαριστώ πολύ Μεταξία, καλό Σαββατοκύριακο σου εύχομαι!!!

      Διαγραφή
  12. Πανέμορφα τα φλαμίγκος σου, Αλέκα!!! Εχω δει και μάλιστα πάααρα πολλά στο Ζωολογικό κήπο στο Παρίσι και με ε΄χαν εντυπωσιάσει!!! Καλή συνέχεια σε ό,τι κάνεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τώρα εγώ που έχω αρχίσει να ανησυχώ με τα χρώματα των φαγητών που τρώω είναι σοβαρό? το πολύ πολύ να αλλάξω χρώμα και να γελάνε τα φλαμίνγκο μαζί μου όταν θα με συναντήσουν! Πανέμορφος ο πίνακας σου Αλεξάνδρα μου! Έχεις πιάσει φουλ το αστείο υφάκι που βγάζει η κορμοστασιά τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι όσο δεν βγάζεις φτερά, δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα!!! χαχαχα
      Πάντως αν το καλοσκεφτείς θα είχε πολύ πλάκα αν αλλάζαμε χρώμα ανάλογα με το φαγητό που θα τρώγαμε!!
      Σ΄ευχαριστώ Κατερίνα! Καλή σου εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  14. Αλλη μια απολαυστικότατη ανάρτηση Αλεξάνδρα μου!! Είχα δει Φλαμίνγκο στο Παρίσι και είχα εντυπωσιαστεί πάρα πολύ! Επίσης εντυπωσιάστηκα και από τον πίνακά σου!! Είναι καταπληκτικός!! Κατάφερες και αποτύπωσες μια υπέροχη σκηνή με πάρα πολύ όμορφα χρώματα!! Μπράβο!! Πολλά πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. πολύ όμορφος ο πίνακας σου!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλησπέρα Αλεξάνδρα,έχει περάσει τόσος καιρός να τα πούμε,ελπίζω να είσαι καλά. Έχω ένα βραβείο να σε περιμένει απο το δικό μου blog,αφού το δικό σου είναι τόσο αξιόλογο με τις ωραίες σου ζωγραφιές.Μπορείς να το παραλάβεις http://harmonyinspace.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αλεξάνδρα μου, σε σκεφτόμουν εδώ και καιρό και πέρασα να ρωτήσω τι κάνεις και γιατί χάθηκες?!
    Με την ευκαιρία χάρηκα και την απολαυστική σου ανάρτηση αλλά και τον όμορφο πίνακά σου με τα υπέροχα φλαμίνγκος! Όλα καλά ελπίζω και εύχομαι! Φιλάκια πολλά! Να μας ξανάρθεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...