13/5/14

Η κόκκινη πόρτα (και διάθεση για ακόμη λίγη ποίηση)


Κόκκινη πόρτα (Πόρτα στη Κέρκυρα Ι.)
Ακρυλικά και κιμωλίες παστέλ σε χαρτί 35,5x25,5cm

Κόκκινη πόρτα. 35,5x25,5cm

Φωτογραφία της πόρτας (κι άλλων πορτών) υπάρχει στο xarotoart.blogspot.gr.

****************************************
Σαν από το κατώφλι σου περνώ
την πόρτα σου αντικρίσω 
μικρό μαγιάτικο μου πρωινό
για σένα θα δακρύσω

Ελπίδα στην καρδιά μου φυλαχτό
μια μέρα την πόρτα σου ν' ανοίξεις
και απ' του νου μου τα χαλάσματα
το όνειρο να ξαναχτίσεις.

Μαζί
ακόμη μία φορά
την πόρτα τούτη να διαβώ
και να σου σιγοψιθυρίσω
πως το σ΄αγαπώ μόνο για σένα τραγουδώ
πως για εσένα μόνο υπάρχω.

Με αγάπη
Αλεξάνδρα


30 σχόλια:

  1. Εξαιρετικό έργο! Και καθόλου άσχημη σαν σύλληψη η ιδέα των πορτών σαν μοτίβα τέχνης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσει Πτολεμαίε! Οι πόρτες και μάλιστα οι παλιές και φθαρμένες με μαγνητίζουν! Θα φτιάξω άλλες δύο, μόλις τις τελειώσω θα τις αναρτήσω κι αυτές! Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  2. Μ αρέσει πολύ η πόρτα! Σαν να θες να την ανοίξεις!!! Εύγε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ Χριστίνα! Το έχουν αυτό οι παλιές οι πόρτες...θέλεις να τις ανοίξεις! Καλή σου μέρα!!!

      Διαγραφή
  3. Πανέμορφος πίνακας Αλεξάνδρα μου!!Μού αρέση πολύ σάν ιδέα νά ζωγραφίσεις τήν παλιά πόρτα!Αγαπημένα θέματα γιά φωτογράφηση,παλιές πόρτες,παράθυρα καί μπαλκόνια!!Μπράβο σου!!Καλό απόγευμα!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα πολύ μου αρέσει αυτή η ιδέα! και ζωγραφίζοντας τες νιώθω πως γίνομαι ένα μικρό μέρος της ιστορίας τους...Σ΄ευχαριστώ πολύ και καλημέρα!!!

      Διαγραφή
  4. Μου αρέσουν πολύ οι πόρτες και ιδιαίτερα οι παλιές!!!
    Φιλάκια
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που ανακαλύπτω πως υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που αν και δεν γνωρίζονται...μοιράζονται τα ίδια πάθη!!! Καλημέρα!!!

      Διαγραφή
  5. ΑνώνυμοςΜαΐου 13, 2014

    Την απέδωσες τέλεια! Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπεροχο εργο μπραβο σου!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Κατερίνα! Σ΄ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!

      Διαγραφή
  7. Εξαιρετική η δουλειά σου, κατάφερες να αποδόσεις την φθορά του χρόνου πάνω στο ξύλο της πόρτας και την αίσθηση του παλιού. Μου αρέσουν ιδιαίτερα οι παλιές πόρτες και έχω ζωγραφίσει και εγώ αρκετές στην Κύπρο, αν θέλεις πέρασε να δεις πόσο πολύ μοιάζουν με την δική σου στην Κέρκυρα !!!
    Καλή σου μέρα και καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Eίσαι απίθανη Αλεξάνδρα, έκανες υπέροχη δουλειά....... ΜΠΡΑΒΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!! Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσει ο ενθουσιασμός σου! Σ' ευχαριστώ!!!

      Διαγραφή
  9. Πολύ μου αρέσουν οι παλίες πόρτες, πάντα κάτι με σαγήνευε! Πολύ ωραία δουλειά, μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και Ζωγραφική και πόρτα και Κέρκυρα!!!Τι όμορφα όλα Αλεξάνδρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όχι απλά καλά λοιπόν...τρίκαλα!!! Σ' ευχαριστώ Χαρά!

      Διαγραφή
  11. είναι υπέροχος ο πίνακας! Μπράβο σου!!
    καλώς σε βρήκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Κωνσταντίνα και σ΄ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!

      Διαγραφή
  12. Καλημέρα Αλεξάνδρα σε ευχαριστώ πολύ για το πέρασμα σου και από τις δικές μου παλιές πόρτες και ιδιαίτερα τα καλά σου λόγια. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν !!!
    Καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ όμορφο, το έργο σου, Αλεξάνδρα! Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σας ζηλεύω όσους ζωγραφίζεται !!!!!
    Μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Αριάδνη!!! (Παρεμπιπτόντως...πολύ ωραίο όνομα!!)

      Διαγραφή
  15. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟΣ Ο ΠΙΝΑΚΑΣ !! ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΝΟΜΙΣΑ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ.
    ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...